Gå til innhold

Jif våtmopp til laminat gulv - ingen skjolder ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bekkenløsning og tenkte at det gikk kanskje kjappere å dra over gulvet med jif våtmopp enn å bøye seg ned ørten ganger for å få på moppekluten, vri opp, bære den tunge vaskebøtta etc....

Gulvet er fullt av fettete merker etter en svær hund og oss - men lurer litt på om det blir stygge merker etter jifen.

Skjønner at det er mye besvær med laminatgulv etter å ha lest her inne.

Har måttet akseptere disse skjoldene når jeg vasker normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om noen som bruker de ferdige våtmoppene på laminat uten å få skjolder, men har aldri prøvd selv. Blir det skjolder går det jo uansett bort igjen, og det er jo rent...

Skrevet

Jeg bruker Jif våtmop på kjøkkengulvet hvor det er laminat. Det er det gulvet som får mest flekker men som er lettest å rengjøre og spm alltid ser bra ut etterpå. Skulle brukt disse våtmoppene på hele huset hadde det ikke vært for at det blir så dyrt i lengden.

Så løp og kjøp, men pass på at du ikke tar den nye med grønnsåpe.

Ev. kan du bruke microfibermopp og rent kaldt vann. Det bruker jeg på resten av huset og er nesten like enkelt. Skyller de da bare under springen.

Skrevet

Jeg har også bekkenløsning,og jeg var i tillegg dritt lei sjolder på gulvet. Kjøpte jif våtmopp for en mnd siden og de var helt GENIALE:)

Har aldri vasket gulvet så lett og greit før noengang:) Så disse anbefales fra min side ivertfall:)

INGEN sjolder heller:)

Skrevet

Mannen i huset her elsker dem også, bruker dem overalt.. Hadde nok brukt dem mer om de ikke var så himla dyre :)

Skrevet

Fordi grønnsåpe legger en hinne oppå laminatgulv som er vrien å få av.

Skrevet

Blir "hinne" på parketten + skjolder uansett om jeg bruker med eller uten grønnsåpe... Så jeg bruker MED for da lukter det så rent og godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...