Espoir Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Dette er et barn med 4 eldre søsken, så alt av bøker er nok allerede i hus. Tipper de har EN DEL smykker, armbånd og sølvkrus også. Og jeg vil IKKE gi sølvforgylt and eller noe sånt. Jeg må kjøpe den i dag, så det kan heller ikke være noe som det må graveres eller broderes på eller andre prosesser som tar tid. Så...hva gjenstår da egentlig? Hjelp! Håper noen av dere lure damer har noen gode tips.
MintCondition Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Vi fikk et nydelig barnepledd fra Røros Tweed til eldstesøsters navnefest, det er en gave vi har satt kjempestor pris på, og som vi kan bruke i mange år!
Espoir Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 Yes! Det var ikke så dumt! Takk, tror jeg kjøper det, jeg, med mindre noen andre har noen ENDA bedre forslag.
MintCondition Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Hihi. Det er ihvertfall en gave som både er fin og som kan brukes, i motsetning til sølvforgylte ender
mayaya Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Enig. Rørospleddet vårt har vi brukt MASSE. Samme med Berganssekken som han bruker i bhg. Kommer an på prisen du vil gi.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Vi kjøpte fiskekniv sånn liten barnestr. Fikk masse skryt. Men der er faren fiskegal:D
Expat Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Et kors-smykke er en ideell dåpsgave da! Det blir bare til det barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå