FanteGuri Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 De gjør bikinisesongen sur for meg! Har nå gått til anskaffelse av en ny cellu- shape bodylotion, hååper at den skal hjelpe bittelitt... Noen som har gode råd mot styggedommen?
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Trening er vel det eneste som virkelig hjelper. Stramme opp musklene. Men vet ikke om du rekker det før bikinisesongen... Jeg må sprade rundt i bikini i dag, og det er jo KJEMPE festlig! Eh...
Espoir Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Hater å si det, men det beste er å trene bort fettet. Uten fett har ikke cellulittene noe sted å være. Da må de finne seg noen andre lår og rumper å sitte på.
Bunnies by night Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Har hørt rykter om at modeller på catwalken sprayer på hårspray der de har cellulitter - da skal det gjøre at huden ser litt mer fast ut...men det er jo bare der og da selvfølgelig*ler* Ellers er det trening da, men er vanskelig å få helt bort, desverre!
FanteGuri Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2009 Bare det at jeg har trent jevnt og trutt over flere år nå, men cellulittene sitter fast likevel.. har hatt de siden jeg var 16 år og supertynn. Jeg kjenner ei dame som driver med bodyfitness og hun sier at cellulittene ikke har noe med fett å gjøre, men strukturen i underhuden eller noe sånt.. Mange som trener 5 dager i uka og likevel har cellulitter!
FanteGuri Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2009 Nei, det er vel ikke noe som hjelper stort...
Espoir Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Det har noe med fett å gjøre, jo. MEN det er egentlig helt normalt, og det er i underhuden det ligger. Men her er klipp fra artikkel fra Rikshospitalets hudpedagogiske senter: " Kan noe gjøres? La oss i alle fall være enige om at cellulitter er noe normalt. Men hva er det å være ’normal’ i våre dager? Dette utnytter den kosmetiske industrien og plastikkirurger. Alle slags algeekstrakter, massasjevotter og ’you name it’ er bløff og bortkastede penger. Det eneste som kan hjelpe noe er å holde vekten nede og derved redusere fettlagrene mellom bindevevsfibrene, eller la en kirurg ’suge’ ut fettet. "
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 man rekker faktisk mye på 2-3mnd når det gjelder trening og oppstramming :-) Bare å sette i gang det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå