Gå til innhold

hjelp meg :) jeg trenger en babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjefen sjøl har bestemt seg for å kun klare og sove på et heeelt stille rom fra åtte og utover..

vi flytter til et stort hus å da kommer hun til å ligge i 2 etasje.

så da må vi ha en babycall.. men hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev et svar om dette i går faktisk, her er klipp og lim;

Vii har Super Nova og er knallfornøyd!

Jeg synes det er viktig å velge noe som har lav stråling + god batteritid. Hvis du ikke har bruk for kamera, hadde jeg valgt vekk dette. Noen er veldig for temperaturmåler, mens andre synes det er overflødig. Mitt tips ifht det er at vi ønsker ikke å legge babyenheten for nært barnet pga strålingen. Dermed havner den enten i fotenden eller i kurven under. Da er temp.måler unødvendig. Jeg vet jo at det er kaldt i kurva under når det er ti minus ute liksom ;)

- Svaret er myntet på vognbruk, men det samme gjelder jo dersom du skal bruke den inne :)

Skrevet

sånn videogreie så jeg en test om.. er jo bare tøys.

tenkte og bruke den både i vogn og inne på soverommet.. greit å ha med når vi skal til andre og sove også..

tempmåler burde jo ikke være nødvendig. for en går jo og sjekker nå og da uansett..

takker for svar :)

Skrevet

den som koster 1400kr? er det vanlig at de er så dyre?

Skrevet

Vi betalte 1000 tror jeg, men da kjøpte vi mye på en gang, så mulig de slo av litt? Dessverre er de i den prisen ja... Har sett noen til over det dobbelte :-o

Skrevet

jiiiis :S men det er vel verdt det så ikke minsten skal få masse strålinger.. mor får bare vente med blenderen sin da :P hehe

Skrevet

topcom til 400kr kom best ut i test i 2006 da.. det er jo tusen kroner mindre..

Skrevet

Jess, men babyenheten er avhengig av strøm da.. Lite egnet i vogn eller på tur/ferie liksom. Greit hvis du kun skal ha den på rommet da :)

Skrevet

årh.. så omtaler om den på komplett.no. den ble jo slakta så til de grader.. dettan ekke lett hehe..

får nok bare spare jeg da heller hehe..

Skrevet

Hehe, det skal ikke være enkelt, nei ;)

Hva med å investere i et flaxlodd? :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...