Charlie´s angel Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Min 3 uker gamle sønn høres ut som han har blitt forkjøla. Er det normalt å bli forkjøla når man er så liten? er det noe jeg burde gjøre. Han er fortsatt pigg og har ikke feber.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Min lille var forkjølet i alle de tre første månedene, men han har en storesøster i barnehage som villig deler våte kyss med lillebror. Pass på almentilstanden; at han våkner til mat og klarer å amme. Det er vanskelig å få i seg store måltider om man er tett i nesen, de er nesepustere de første månedene. Drypp med morsmelk eller saltvann i nesen og tørk snørr (evt bruk nesesuger). Dersom han ikke orker å spise lenge av gangen så legger du han til oftere. Dersom han har gode våte bleier flere ganger om dagen så får han i seg godt. Hvis du blir usikker eller mer bekymret så ringer du legen din. Man blir tatt godt i mot med en liten syk baby. God bedring:)
Bunnies by night Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Hei! Ikke så koselig når slike bittesmå blir syke... Her ble lillegutten forkjølet da han var to uker... både sambo og jeg var potte tette så var ikke så rart at han ble tett. Men i likhet med din hadde han ikke feber og almenntilstanden var som normal. Vi bygget opp vuggen slik at hodet kom opp, siden han var tett i nesen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå