Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Har lenge slitt med sterk graviditetskvalme. Så mannen i huset må trå til med levering i barnehage og legging. Ser han begynner å bli kjøligere og kjøligere mot meg og spør sjelden hvordan jeg har det. Akkurat som det er min skyld og det er jeg som påfører han masse ekstraarbeid. I går skulle vi begge være med på noe, men jeg måtte være hjemme på grunn av kvalmen. Som vanlig spurte ei veldig nysgjerrig ei hvorfor jeg ikke kom. Min mann hadde sagt," av rein giddaløshet" og så "neida" og gått. Det sa han når han kom hjem. Jeg sa det var teit sagt. Han blir irritert og sier han sa det var en spøk. Men jeg sier igjen at det var teit å si og han kunne sagt hva som helst annet. Da brøler han høyt. Hør! Det var en spøk! I rasende toneleie. Så lukker han seg inn på tv-rommet og snakker ikke til meg resten av kvelden. Og i dag var han dritsur og kald. Sa ikke hadet, bare gikk. Og en anne Og en annen ting er at hver gang han er sliten av unger så sier han at han ikke har lyst på et barn til.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Det er IKKE teit av deg å bli lei deg. Han har ikke peiling på hva du gjennomgår for at dere skal få et barn, og jeg syns virkelig at du skal ta deg en skikkelig prat med mannen din. Sånn går det ikke ann å oppføre seg. Og at han får l"itt ekstra arbeid" med barna er vell ikke så ille. De er hans barn også, og du har nok "ekstraarbeid" med å bære fram et til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå