Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Her har de meldt sol, blå himmel så nå føler jeg virkelig våren er rett rundt hjørnet. Så jeg har planer om å få ryddet i hagen og gjøre den klar for en ny sommer. Er masse rot der nå. Så skal bli herlig. Det kan barna også være med på. Herlig å kunne være ute hele dagene:) Enn dere da?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Her blir det skitur og en tur i bursdagsselskap Lenge til vi kan tenke på å rydde hagen gitt...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Er lenge til vi også kan tenke på å rydde i hagen, der ligger det 1/2 meter med snø. Jeg har jobb i helga, blir vel å ta oss en søndags ski/aketur hvis det er brukbart vær. Tar helga som den kommer.
metaMORfose Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Hvis det blir sånn knallvær som nå, så blir det nok en ute-helg i alle fall. Vi får noen unger på overnattingsbesøk fra fredag til søndag, så det er greit å få slitt dem godt ut så de sover godt. ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå