Gå til innhold

Noen som har hatt bryllupsnerver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg om en drøy uke. For et par kvelder siden slo det ned i meg som lyn fra klar himmel. Herregud hva er det jeg gjør? Skal jeg gifte meg? Elsker jeg han?

Alt har vært helt supert fram til dette skjedde. Har gledet meg masse til bryllupet og styret med planleggingen. Alt sammen er i boks, er stort sett bare igjen å vente på dagen.

Gårsdagen var helt forferdelig. Var et nervevrak uten like og klarer ikke og konsentrere meg eller glede meg. I tillegg sover jeg dårlig, har nesten ingen matlyst og er kvalm og ekkel i magen. Snakket med min kjære om det i går, og han har gitt meg forbud mot å tenke på om det er noe vi har glemt. Lå på sofaen hele kvelden, og fikk roet meg ned, men kvalmen er her fortsatt og orker ikke mat (tror egentlig jeg begynner å bli syk). Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det er som har utløst det og hvorfor jeg føler det slik.

Noen andre som har hatt det slik før de giftet seg? Hva kan jeg gjøre for å roe meg?

Har lyst til å gifte meg, og det er han jeg vil ha. Men i dette tankekaoset klarer jeg ikke engang å huske hvorfor jeg elsker han, selv om jeg vet at jeg gjør det. Er utolig fortvilt:(

Hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh ja... Hos frisøren grein jeg som en unge og skreik at jeg ikke ville dette... heheh.

Jeg har ingen råd å gi deg, enn at når jeg endelig stod i kirka og dørene åpnet seg og jeg så min mann stå og vente på meg.. forsvant all tvil. Bryllupet var flott og vi er lykkelig gift..

DET ER VANLIG MED BRYLLUPSNERVER :)

Du kommer til å klare deg heeelt fint :) Lykke til! :)

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har opplevd det. Håper dte snart kan gi seg, for vet ikke hvordan jeg skal holse ut en uke til slik som dette.

Noen flere som har opplevd det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...