Kakeåndsen Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Argh! I dag er dagen. Ungene våknet da jeg hadde sovet ca 4 timer. NM i grising og roting. Sure unger, sur mamma. Og så da jeg skulle gå ut i bilen tok jeg årets ryggkast. Slo albuen noe så grusomt. Jeg blør til tross for både genser og jakke utenpå. Vet ikke om jeg tør å kjøre på jobb. Kræsjer vel eller noe sånt.
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Heh....har en viss kjennskap til den helvetes Murphy`s lov selv ....særlig denne uka....grrrr.. Sympati fra meg i hvertfall....
Kakeåndsen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 Leste innlegget ditt om sjuke unger osv. Så sender sympati tilbake til deg også;-) Jeg er også alene denne uka. Og mine engler som er engler når faren er hjemme er ikke fullt så engleaktige når de er alene med meg:-(
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Hehehe....mine englebarn blir reine smådjevlene også når de blir sjuke og må være inne hele dagene...særlig når det kun er ett voksent menneske her som kan yte service og de må vente på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå