Gå til innhold

Blod når man mister?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at man alltid blør og har vondt når man mister?

Jeg har ingen av delene, men føler meg ikke alltid gravid. Er nesten ikke kvalmen, men spiser som en hest. Blir litt bekymra når jeg leser alle som er så dårlige at de spyr. Har ikke vært i nærheten av å spy en gang...bør vell egentlig være glad for det, men blir litt urolig og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt første svangerskap var slik...

hadde så og si ingen symptomer...

var litt småkvalmen avogtil, men så lenge jeg spiste regelmessig så var alt greit... og jeg kunne spise alt... det er verre med denne gangen;-(

så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg;-)

Skrevet

Eg er nesten ikkje kvalmen heller. Det var eg ikkje med førstemann heller, så det trenger ikkje vere negativt! Trur begge deler er like vanlig. :-)

Skrevet

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt da jeg gikk gravid med datteren min. Ikke en dag. Nå derimot.... :( Usj, stort sett hele veien. Nyt det du, og håp at du ikke blir kvalmere. Er ikke noe kjekt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...