h.hippo Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Fikk flyttet terminen noen få dager fram på siste kontroll hos legen, og nå er jeg plutselig godt inne i min 14. uke! Og da er det vel 2.trimester på meg, da!! Så hei på dere alle sammen! Gleder meg til å tilbringe noen uker med dere! Dette er mitt 2.barn, junior er nå straks 3 år, og gleder seg til å få en lillesøster (gud, han blir skuffa hvis det kommer en gutt!!)
trine->mai07 og juni09 Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Tiden flyr fort, myyyyye fortere denne gangen enn sist. Når man har en eller fler fra før så har man en del å henge fingrene i så man får rett og slett ikke tenkt skikkelig på det. Selv er jeg 26+6 i dag og aner ikke hvor de siste ukene har blitt av ;)Nå er det bare 9 dager igjen av min tid inne på tri 2. En av legene spurte meg på jobb her om dagen hvor langt på vei jeg er.. Og jeg svarte at jeg huska ikke!! Litt flaut, men sant.. Dagene flyr så innmari fort når man har et barn hjemme som krever sitt, og jobber 100% turnus.. Lykke til videre
h.hippo Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2009 Hehe.. Ja, det er godt vi har barnimagen til å holde kontroll på ukene for oss;-) Det går radig denne gangen, ja! Lykke til videre du også!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Hehe.. Er ikke så veldig ofte inne her lenger, er heller på et annet sted der jeg føler det er litt mer nøyaktige opplysninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå