mammaen til to små røvere Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Har ligget med kraftige rier i hele natt, men stille nå. begynt å blø, så her er det tydeligvis ting i gjære.. Skal få ungene i barnehagen snart, og så inn på sjekk på sykehuset.. oioi.. riene var intense, og varte ca 90 sekunder, men kom med en halv time i mellom..
Maria1979 Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 samme her....har hatt rier siden i går kveld,hele natt 10-20 min i mellom,nå litt hyppigere.Skal se det an litt utover.Vil slippe å reise før vi må....dette kunne være "hva som helst"..eller altså....hvilket som helst stadie i fødselsforløpet.Kom litt gulaktig slim også. Jeg har 5 dager til termin.
Plutselig_gravid Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Så heldige dere er Her lar alt plutselig vente på seg. Har også 5 dager til termin. Lykke til begge to!!
Bilba og gutta :) Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Åh så spennende!! Blod er et godt tegn - masse lykke til!! Og oppdater oss så lenge du orker da...er så moro med sånne tråer
mammaen til to små røvere Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2009 Og der var det slutt...:-( jeg skulle få komme inn til sjekk når riene kommer tilbake. Inntil da må jeg bare vente, sove og smøre meg med tålmodighet.. Dette er visst typisk for tredjegangsfødende.. det kommer og går.. Jaja, får bare samle krefter til det VIRKELIG setter i gang:-) En liten trøst er at jeg får smertene i posjoner, og dermed kanskje kan få en litt lettere fødsel?? Lykke til til dere andre!
Bilba og gutta :) Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Åh SÅ frustrerende da, mammaen til to små røvere! Men når det har begynt å komme blod så er vel fødsel rett rundt hjørnet!! Hold deg i aktivitet i dag - gå tur og gå trapper så setter det nok i gang igjen. Nok en gang lykke til
Yvonne-78 Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Samme her,føler meg lurt flere gang her,i to dager har det virket som noe er på gang,men neida....Hadde termin på Mandag,så guttn kan gjerne komme ut snart :-)
mammaen til to små røvere Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2009 Takker! Skal prøve å sove litt, så blir det en lang gåtur. Kjenner det murrer i ryggen, så det er kanskje ikke så lenge til det setter igang igjen:-) Heldigvis er de to guttene mine i barnehagen, så da har jeg bare meg selv å tenke på! Har sendt gubben på jobben, ingen vits å sitte å vente på meg. Har også fått diare, og det er også et tegn på at ting er igang:-) Nå får vi snart møte den lille tulla vår!! Vi gleder oss masse:-)
smeh Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 Samme her. Tredje mann som skal ut. Har hatt to kjappe fødsler, mens jeg nå har hatt rier av og på i to dager. 5 cm åpning og full modning, men nå har det stoppet helt opp igjen. Fryktelig kjedelig. Mannen jobber en time unna, så jeg har ikke turt å sende han avgårde. I tillegg har eldste snuppa klart å få omgangssyke. Sov hos mormor i natt, så hun er der da. Snille mamman min. Men skulle jo gjerne vært og trøstet snuppa. Samtidig som det ikke frister og tørke spy med rier, eller få det selv nå.. Vi får krysse fingrene for at vi alle har blitt mammaer i kveld:)
mammaen til to små røvere Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2009 Ja, da er vi to! Riene her kommer og går, men de som kommer, kommer skikkelig! Men det kan fort gå en halv time mellom og vel så det. Så dette kan ta TID Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå