Gå til innhold

Hormoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har jeg rett til å være litt skuffet?

Jeg, min samboer og 4 venner av han var på konsert i kveld. Hadde de samlet her hos oss før vi dro for å drikke litt vin (brus på meg som er gravid) og kose oss. Min samboer ble ganske brisen, og hele kvelden dreit han rett og slett i meg. I utgangspunktet sa jeg nei til å være med så han kunne få litt tid med venner før vi blir foreldre, men samboer insisterte på at dette skulle bli moro.

F.eks så gikk vennene våre til plassene og min samboer skulle vente på meg som måtte tisse først.. når jeg kom ut av doen var han ikke der. Stappfullt av mennesker en plass jeg ikke kjenner til og han kommer gående til slutt, ventet på han 10 min.

Han durer avgårde i sitt raske tempo hele kvelden, jeg klarer ikke holde følge med stor mage.

Han "skal bare" å lot meg stå alene som en annen idiot mens han blir borte en evighet, glemte å komme tilbake å hente meg.

Kjøpte en cola fordi jeg var så tørst, jeg fikk to slurker selv, resten styrtet han ned uten at jeg så det. Kameraten hans tilbød seg sin for han hadde fått med seg at jeg var tørst (som også er snill å åpner dører osv)

Alle var litt spredd, og jeg gikk mest med samboeren min. Men til slutt ble jeg så lei å gikk med hun ene. På veien hjem ville han holde hennes og susse, for han merket at jeg ga litt F i han..

Skjelden vi er ute å koser oss, så gledet meg egentlig.. men hva gjør/sier man for å få litt mer oppmerksomhet? Han er litt for trygg på meg merker jeg. Vil ikke være sur klage kjærring nå siste tiden av sv.skapet, vet at han koste seg hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvordan har det vært før når dere har dratt ut sammen? Har begge drukket da? For min erfaring er når jeg er edru og folk er brisne/fulle rundt meg så er det kjedelig og skuffende uansett om jeg er full av hormoner eller ikke.

Skjønner godt at du er lei deg, skuffet og sur, det hadde jeg også vært, og det har jeg vært i lignende situasjoner. Senest i sist månedskifte var jeg edru blandt brisne og fulle venner, og fytti så irriterende de var! Til og med kjæresten min var teit, men vanligvis er jo han verdens koseligste! Og jeg så faktisk et par eksempler på fulle folk som glømte hverandre, gikk vekk fra hverandre og ikke kom tilbake. Når man selv er full så tenker man ikke like klart og reagerer ikke på samme måten som når man er edru.

Anbefaler at dere tar en kosekveld bare dere to uten alkohol nå snart!

Skrevet

Hehe, han var bare god brisen, ikke på langt nær full ;) Jo vi har et veldig bra forhold, og det er derfor jeg ble så skuffa. Skulle liksom ut å kose oss med konsert og venner, også lever han i sin egen verden uten meg i. Er mye sammen og har ofte kosekvelder/kvalitetstid, ikke ofte vi drar ut på byn, og stortrives med det. èn av de andre var brisen, men resten av oss var så og si edru, dette var ikke noe "fyllatur på byn"..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...