Gå til innhold

Får ikke sove, naboen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har seg!! Dunk, dunk, dunk i underetasjen. Har bare bodd her tre mnd, ikke hørt noe før. Men idag... heh...

De kan bare ha seg for min del, bryr meg ikke så lenge det ikke går utover meg.. Men idag er jeg kjempe trøtt og sliten etter en lang dag, gledet meg til å legge meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodde et sted engang der de hadde seg omtrent hver kveld. Slitsomt, spesielt siden jeg og mannen min strevde med den delen av ekteskapet.

Må nesten le av det nå, mange år etter. For det var så hurtige dunker. Og kan neppe ha gitt henne særlig mange gleder. For all del. Mulig hun likte det sånn hurtigdunkdunk, men det var sånn hver gang, dunkdunkdunkdunk, og ferdig.

Rett over hodet vårt. Gitt meg angst i alle år etterpå om folk hørte OSS!!!

Skrevet

Hahahaa... ja samme opplegget her.... hurtig dunking som ikke høres særlig digg ut!! Nå hadde de et lite opphold, men er på'n igjen! Har nesten lyst til å bakne i gulvet...

HI

Skrevet

ååå jeg hadde en sånn nabo!!

I begynnelsen hørte jeg bare senga hans som dunket mot murveggen mellom leilighetene våre.. vi hadde selvfølgelig soverom vegg i vegg også..

Men så fikk han seg antagelig ny dame - for hun vekket meg seriøst med hylene sine!! Og det var mange ganger om natta..

Så flyttet mannen min inn, og han våknet en helgenatt og trodde noen ble voldtatt.. Inntil han hørte at hun faktisk ropte JAAA!

Vi prøvde å ta igjen da ;) men vet ikke om det funka..

Nå er jeg redd jeg er blitt en sånn som "bråker".. Bor nemlig i rekkehus, og vi er omringet av aleneforeldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...