Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

slutta på p-pilla for litt over tre uker siden og har hatt 1pp nå.. men lurer på om syklusen er normal etter mange år med pilla? er usikker på om jeg har hatt el, ikke kjent noe og ikke forandra utflod. vil ha noen prøve perioder før jeg begynner med el tester. hvor fort etter pille slutt kan man bli gravid?og kommer mensen som når man gikk på pilla? eller tar det tid før den kommer igjen?mange dumme spm det her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det e veeeeldig individuelt når systemet komme i gang igjen ette p-pille slutt. Eg fikk blødning tre dager ette eg slutta på dei i november (slutta rett etter eg hadde begynt på nytt brett..tok litt tid å bestemme seg :P ), og så gikk det 3 uker, så fikk eg mensen. Ette det så har det vært...nesten..regelmessig syklus på rett over 30 dager.. Hoppa over ein mens da i februar. :-| Bara spotta istedenfor!!!! Baah.. Men ja... Det va meg. Andre dei vente opp mot ett år før mensen komme igang igjen.

Husk bare på det at når en ikkje går på piller så går kroppen over på sin egen mekanisme igjen, så menstruasjonen vil være (muligens) forandra og syklus kortere/lenger. Må nesten bare vente å se gitt!

(kjipaste svaret som finnes!!!!)

Men lykke te! :) E nå kjekt å prøve og!

Skrevet

hei:)

da jeg sluttet på p-pillene ble jeg gravid med en gang. tror det gikk rundt en uke eller to etter jeg sluttet at jeg ble gravid. i følge legene fant unnfangelsen sted veldig kort tid etter pille sluttet i alle fall..

men detter er veldig forskjellig fra person til person.. men det er fullt mulig:)

Skrevet

Jeg slutta på ppillene '(igår) når det var en uke igjen med piller, og aner ikke om jeg får mensen om en uke, imårgen eller om jeg er en av de utrolig få heldige som slutter på ppillene og ikke får mensen engang før de blir gravide. Er superspent og håper det går fort fort fort!! Har ikke noe lyst til å vente i mndsvis før noe skjer ;D

Skrevet

er kjempe spent jeg også! nei, vente i flere måneder har jeg ikke tid til. hehe. vil at det skal klaffe så fort som mulig. har slutta på p-pilla to ganger tidligere pga operasjon og første gangen tok det over et år får jeg fikk mensen igjen. var smånervøs da og tok graviditetstester hele tida. var altfor ung og ikke stabililt nok forhold til at graviditet var aktuelt. andre gangen jeg slutta tok det bare noen mnd. men denne gangen håper jeg at syklusen fortsetter som når jeg gikk på pilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...