Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 trenger tips til koselig utdrikkingslag.... :-D
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Jeg hadde blitt kjempeglad for venninnekveld med vin, litt leker(som nøtt elr sannhet, flasketuten peker på o.l) , kansje noe spa greier eller en annen opplevelse iløpet av dagen!! Liker ikke disse "dumme seg ut og drikke seg kanon" lagene... blir kjempeskuffet hvis jeg får noe slikt. Da det IKKE er meg IDET HELE TATT!!! Men venninnene mine kjenner meg nok såpass at det blir nok bra:)
ipeggy Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Fallskjermhopp!!!! Jeg har så vanvittig lyst til å prøve det en gang, selv om jeg kommer til å være livredd! Så, mitt drømme-utdrikningslag vil være et fallskjermhopp etterfulgt av en herlig spa-behandling, og avsluttet med en hyggelig venninnekveld.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 En dag/kveld med de nærmeste vennene mine. Gjerne spa eller annen "luksus"-pleie, etterfulgt av god mat og drikke på et rolig spisested. Kanskje noen leker og mimre litt sammen. Drikke vin, danse og kose oss sammen. Ikke noe utdriting og salg av kyss på kjøpesenteret iført rosa ballettkostyme, parykk og slør e.l. Ønsker meg en dag jeg kan se tilbake på med glede, ikke med forlegenhet!
power puff Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 forrige utdrikningslag jeg var på så reiste vi på hyttetur fra lørdag til søndag. hadde leker der oppe og alle hadde med seg hver sin tapas rett il middag. kjempekoselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå