Gå til innhold

Høye damer, høye hæler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg er 179 høy, og har mange høyhælte sko som jeg ikke tørr bruke pga høyden min... Noen der ute med samme "problem"? Blir jeg for høy om jeg har hæler på 7 cm??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og spesielt siden mannen min er 5 cm lavere! Han hater høye hæler mer enn noe annet!

Men det skal vi bare drite i.........

Skrevet

Moren min på 183 og tanta mi på 185 bruker hæler. Ikke 7 cm, men litt. På 7 cm hæl er du 186, så det er jo ikke sååå høyt.

Skrevet

Jeg er 180 (180,5 faktisk) og bruker hæler...Samboer er 190 da...Jeg brukte hæler bevisst FØR jeg traff ham for å være sikker på at evt "mann i mitt liv", om han skulle dukke opp",- ville være lenger enn meg..Jeg har prøvd å være sammen med menn som er like lang eller litt kortere enn meg,-og jeg føler med veldig ukomfortabel med det... ER jeg som alltid har følt meg stor, tykk og klumpete da jeg var høy fra tidlig av (bilder fra b.hage viser at jeg er minst et helt hode lenger enn den nest høyeste....) og tror nok det er noe som henger igjen fra barndom og oppvekst..Og samme hvor "bra mann" det har vært så har jeg IKKE greid å håndtere det (bitt skikkelig sinn på meg selv noen gagn for det ja....)

Nå er jeg fornøyd med meg selv, men kunne tenkt meg å være 5 cm kortere..Dette fordi min ekstra høyde ligger i bena,- så det er nesten umulig å finne bukser som er lange nok...Med 5-10 cm kortere ben hadde bukser i 34" lengde eller 84 cm beninnerlengde vært passe.....Oventil er jeg M... Tunika med tights er uaktuelt, da det ser ut som jeg "Mangler noe";- og på vinter,- capri bukser med støveletter,- uaktuellt...Buksene rekker så vidt under kneet, og støvelettene stopper midt på leggen (selv om de skal liksom gå opp til kneet..) så strømebuksa vises ALLTID mellom....Ogkorte skjørt, sel vom detikke er min,- blir vulgært korte...SKjørt ned til kneene, stopper midt på lærene og DET ser vikrelig teit ut!!! Fasongen på skjørtet kommer jo på helt feil sted forhold til hvor jeg går ut og inn....

Oi, litt langt dette,- men gå for hæler du..Gjør underverk for å "slanke bena", rette opp rygg og holdning generellt....

Skrevet

Litt på siden kanskje, men ville bare komme med et lite tips til deg som sliter med lengden på klærne. Har samme problem selv, men på longtallsally.com fant jeg masse flotte klær med riktig snitt og lengde for oss lange jenter, pluss sko... :-) De har også flere butikker i London.

:-)

Skrevet

Jge synes du skal drite i det, og bruke høye hæler om du har lyst.

Jeg bodde i Pris med en venninne som er 187. Hun gikk med høye hæler. Menn LØP etter henne, de syntes hun var så flott og vakker!

Høye kvinner er flotte, vis deg frem!

Hilsen ei lita trulte på 167.

Skrevet

Hæler, uten tvil!

Det er kjempeflot med høye damer, med hæler!

Er ikke noen kjempe selv, med min 176, men heller ingen småjente, og jeg går med hæler så snart anledningen yr seg.

Skrevet

Tusen takk for oppmuntring:)

Jeg føler meg som en kjempe med høye hæler, jeg føler alle glor så fælt.. Men jeg skal virkelig prøve å ha på meg høye hæler neste gang jeg skal på fest;)

HI

Skrevet

Jeg er 175. Pleier helst å bruke sko uten hæler til hverdags da jeg ikke er så pyntete av meg, før gikk jeg alltid i lave hæler hvis jeg skulle ut også.. men så kjøpte jeg meg et par sko med ca 5 cm hæl på, fant ut at det gikk jo greit.. følte meg høy og elegant:) hehe. Så jeg liker litt hæler av og til når jeg skal pynte meg, men ikke altfor høye..Skal jo føle meg komfortabel også. Har heldigvis en mann som er 188, så skal litt til å ta igjen han uansett:)

Har forresten ei venninne som er 178, hun bruker høye hæler veldig ofte.. synes hun er flott i høye hæler:) Hun bruker endel skjørt og kjoler, og da ser det jo flott ut med litt høyde.. Hun er jo høyere enn de fleste kvinner, spesielt med 8 cm hæler i tillegg, men det viktigste er å bære høyden med selvtillit=) Har kjent henne i ca 5 år, og før jeg traff henne brukte jeg aldri høye hæler.. så hun inspirerte meg litt der.

Skrevet

Jeg er like høy og kan godt bruke høye heler. (ikke så ofte som før) Viktig. Gjør det med rak rygg:)

Skrevet

Vær flott og høyreist i dine høyhælte sko!

Skrevet

Enig. på med skoene. Gir meg på 158 enda mer komplekser for min høyde! hihi neida. Høy og flott og rak i rygg. ikke noe som er finere enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...