alvamamma Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg mistenkte allerede i helgen at jeg kunne være gravid på grunn av kvalme. Uteblitt mens i går og positiv test i dag. Forrige svangerskap tok det flere uker før jeg ble kvalm, men denne gangen er det altså sterk kvalme veldig tidlig. Har bare hørt om ei annen som hadde det sånn og da var andre svangerskap tvillinger. Noen som kan berolige meg litt :-)?
LilleBebinMammanSin Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 jeg spydde fra uke 4, og til uke 20... og her er det bare en gutt;) jeg kunne ikke gjøre noe som helst denne tiden.. ikke ta ut av vaskemaskina en gang! det som reddet meg til slutt, var å spise hver 3.time..og ikke et minutt over!! da ble jeg etter kort tid bra:) ellers stilnet cola på kvalmen,, fikk det anbefalt av jordmor faktisk:) lykke til:)
Perledykkeren Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Hei på deg. Med mine to første var jeg nesten ikke kvalm. Denne gangen ble jeg veldig kvalm 24 timer i døgnet fra uke 5. Funket ikke til noe før uke 11 (men så er jeg en av de du ikke vil høre om da med to troll i magen denne gangen ........) DU kan fint være gravid med en og likevel være kvalm veldig tidlig, deter mange faktorer som kan spille inn
¤A-09¤ Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Jeg merket kvalmen allerede i uke 3-4. Begynte å kaste opp hver dag i uke 9-10 og var dårlig frem til uke 18. Jeg har bare ÈN gutt inni der, hvis det beroliger deg litt. Jeg håpet nesten det var to der inne jeg da, sånn at jeg ble ferdig med graviditeten en gang for alle;-) hehe.Tenkte da at jeg ALDRI kom til å orke en graviditet til. Nå er jeg 34 uker på vei og alt er glemt. Blir iallefall ett barn til! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå