Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Begynte å tenke på det i dag. Ingen sjangs for at mannen ville gått med på det, men er det ikke litt pent? Eller har jeg mistet dømmekraften aldeles:)
cherry coke Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Tja,,,ikke stygt. Men for søtt for meg. Når jeg hører Amanda tenker jeg på Falcon Crest;-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jaaaa det er vakkert og femenint =0) om jeg får en tulle til er det ett navn høyt oppe på listen =0)
-MtG- Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Det var ett av tre alternativer her, om vi hadde fått en jente nå sist:) Nydelig!
mayaya Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Hver sin smak Jeg liker det ikke :-p Eneste jeg tenker på er Amandaprisen :-p
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Synes det er pent, men en fra jobben til mannen min fikk akkurat en datter som heter Amanda, og storesøstern går rundt og roper: "Amanda, tirsdag. onsdag...":P
Bolla:) Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 synes d er litt 80 talls jeg da :)liker ikke d navnet så godt, men d er min mening
playground princess Skrevet 19. mars 2009 #12 Skrevet 19. mars 2009 Jeg kommer bare på Amanda i Home and Away... Så nei, jeg liker det ikke =)
Anni_Amanda Skrevet 19. mars 2009 #14 Skrevet 19. mars 2009 Jaaa, er et kjempe fint navn:) Men nå er jeg litt blind da, for min lille engel heter Amanda:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mars 2009 #15 Skrevet 19. mars 2009 Synes det er kjempefint, var det navnet vi hadde som jentenavn, men nå ble begge mine barn gutter og da passer det dårlig:-))
BettyBoob Skrevet 19. mars 2009 #16 Skrevet 19. mars 2009 nei, det er ikke et pent navn. har en bekjent som kalte datteren sin dette og det får meg til å grøsse rett og slett. tenker bare på dynastiet/falcon crest/melrose place osv når jeg hører det
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #18 Skrevet 19. mars 2009 Hehe, da tenker jeg på den Friends-episoden hvor Rachel får beskjed om å passe på faren til Chandler. "Hvem er det?" spør hun. Monica svarer "Den eneste mannen som går i svart kjole." Rachel finner en mannhaftig dame i svart kjole og går bort for litt smalltalk. Så da dette vesenet presenterer seg som Amanda, så sier Rach: "Oh, I get it! A-man-daaah!" Og nei, det var ikke faren til Chandler. Bare en høy og kraftig dame i sort kjole! :-p Og med det ble navnet Amanda ødelagt for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå