Gå til innhold

Blei usikker nå, bhg i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke jeg skulle spørre om det noen gang, men nå gjør jeg det altså.

Lillegutt har vært syk siden torsdag forrige uke, med ørebetennelse. Fikk penicillin av legen i går siden det har vart så lenge. Hadde CRP på nesten 50 i går, husker ikke nøyaktig, og temperaturen lå mellom 37,5-38 hele dagen. Han sov godt i natt, og har vært i super form i dag uten feber, så jeg hadde i utgangspunktet tenkt at han skulle få gå i bhg i morgen. Men nå i kveld har han sutret mye mens han sov, tror kanskje det er ørevondt men er usikker. Bør jeg holde han hjemme i morgen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville holdt han hjemme..

Skrevet

Ja, jeg tror nok jeg gjør det. Virker jo frisk ellers, men er nok ikke noe særlig å være i bhg hele dagen med ørevondt.

Skrevet

Jeg hadde holdt han hjemme. Lillebror har også hatt ørebetennelse et par ganger i vinter og han har tydelig veldig vondt og er utilpass.

Jeg fikk ørebetennelse igår. Det er så vondt!! Så forferdelig vondt!!!!! Jeg tar 1 ibux og 1 paracet, det tar det verste, men lurer på å øke til 2 ibux. Det er så forferdelig. Og det kommer og går. Så jeg sier jeg forstår hvorfor barna er litt sutret når de har ørebetennelse.

God bedring til han! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...