Gå til innhold

Da er jeg i gang...UL termin i morgen..får se om hun kommer ut da:)


erotica80 *3boys1girl

Anbefalte innlegg

Gruer litt..når jeg kjenner hvor vondt det er nå..Skulle ikke tro jeg har født 3 gang før..På lørdag 21.mars er det nøyaktig 11 år siden første gang..Uka før jeg selv ble 18 år kom gutten:) Siden en gutt til i juni 04 og en gutt til i juni 07..Nå kommer da prinsessa snart..Har tidligere gangene født med lystgass,nå har de slutta med det her og håper de rekker å sette epudiral,noe de tviler på..Var på UL i går og fikk da vite at jeg hadde 2 cm åpning..Slimproppen gikk i går ettermiddag og litt etter litt i natt og dag..Kynnere er gått over til rier...Var til sjekk igjen i dag og har fremdeles 2 cm ..stramm mormunn sa jordmor..anbefalt å ligge mye på siden å slappe av ..ikke ut å gå som en som regel får beskjed om:)Kraftig bihulebetennelse med hodepine og antibiotika..spent på hvordan dette går...Men ut kommer hun nok uansett:)Er fra 2 cm til 4 cm at jeg bruker lang tid på åpning,men så går det så fort..så derfor tviler de på epudiral..Blir vel bading og akupunktur:)Ja ja,fikk ut noen tanker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,sliter med å sove kan en si...Jeg går jo alltid et par dager med vondt før jeg føder:/I går morest var det nede i 4 min mellom i fire timer..dabbet så av til mellom 30 og 15 min mellom..rare greier denne kroppen..tok seg opp ut over ettermiddag kveld..men da med 10 min mellom..har gitt opp å sove mellom nå.Badet og lurer på om det er tettere nå..Har funnet fram kalkulatoren for å måle:)

 

http://baby2see.com/contractions_timer.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke utvikling..stopper opp og er plutselig vondt om en annen...Grusomt å gå slik i flere dager..Har hatt friskt blod også,ikke store mengden men...ikke hatt det før..Ringte føden i natt,de sa jeg bare har kynnere noe som høres helt rart ut ..helt jævlige smerter og jeg har jo født 3 gang før..kjenner jo igjen smertene..Hun ville ikke jeg skulle komme til sjekk,kunne legge meg å årøve å sove sa hun..Har heldigvis en time til fast jordmor i dag..Får se hva hun sier..er helt fortvila nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da! Håper det tar seg opp igjen og at det blir mer regelmessig. Er jo noen som går slik en stund har jeg inntrykk av. Håper jeg slipper det selv, men så er jeg jo førstegangs, så lite sansynlig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom meg inn i gangen til jordmora før jeg fikk en medium rie..kom så på hennes kontor..hun skulle sjekke åpning,men rakk ikke helt til,sa det var ca 2 cm..jeg fikk en medium rie til.. så skulle vi til å gå,da fikk jeg 3 kraaaftige..hun ringte føden og sa de måtte se på meg..jeg kom på fødet kl 13.30 kl 14 hadde jeg 5 cm åpning gikk trapper i 30 min og ble sendt inn på fødestua kl 14.30..jeg fikk ikke noe smerte lindring og lille ENGELIN kom ut kl.16.42........3590gr 50cm ..Så jordmora på natta kan kysse seg i ræva og dra til.........jeg hadde da vel ikke bare kynnere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye =) Endelig er ventetiden over.

Tenk å si at du kun hadde kynnere ut i fra en telefonsamtale, ikke alle som burde jobbe som jordmødre på en fødeavd....... Men nå kan du kose deg med barna dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...