Alvepia *happy mum* Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hei. Jeg har fått veldig vondt i magen iløpet av kvelden, så jeg lurer på om jeg skal ringe legevakten. Jeg tror selv at dette kanskje bare kan være livmorstrekk jeg kjenner, men likevel er jeg bekymret da jeg har mistet tidligere.... Hva syns dere jeg skal gjøre????
_ThEoMaMmA_ Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Hvordan vondt har du??somm menssmerter eller?
Alvepia *happy mum* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 næi, kan ikke direkte si at der mens smerter nei.... uff...
_ThEoMaMmA_ Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 prøv å forklare smertene da...jeg også har hatt en del vondt i magen.
Alvepia *happy mum* Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 Det er som om det stikker i fra siden å innover/neover mot livmora. Det kjennes ut som det jeg hadde første gangen å fikk beskjed oma t det va livmora som strekt sæ, men det e så intense smerta som virkelig gjør vondt.
_ThEoMaMmA_ Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Ok...sånne smerter har ikke jeg hatt...du kan jo ringe en lege å høre om det er normalt?bedre å ringe en gang for mye enn en for lite:) Masse lykke til:)
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Det høres akurat ut som sånne stikkninger som jeg pleier å ha! Skikkelig vonde! Jeg tror du kan ta det med ro:). Vis du går litt rundt,så går det nok over et en liten stund! Det gjorde det med meg i går,vi var på biltur da jeg fikk det,og så skulle vi ut av bilen og gå en tur.Jeg trodde ikke jeg greide det.Men det gikk veldig fort over:)
lille frø, mor til to Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 I begynnelsen av et svangerskap gjennomgår livmora store forandringer, så det er ikke uvanlig at man kan kjenne litt smerter innimellom. Ved abort kjenner man ikke alltid smerter. Jeg mistet uten å kjenne noenting. Så alt er sikkert i orden, men ta en tur til legen hvis du er engstelig. lykke til videre.
Kongeørna Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er ca 8 uker nå, og i går og i dag har jeg hatt moderate smerter i livmor/mage/rygg. Jeg ble litt engstelig, men jeg har lest en del om dette, og så lenge det ikke kommer blod, er det min tolkning at det ikke er farlig. En sa medfører jo smerter OG blod, en ma er verken smerter eller blod. Vi kan nok puste oss rolig gjennom dette også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå