gilgi Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Har nettopp testet positiv test for 1 uke siden. Jeg fryser og har svettetokter omhverandre. Noen andre som har det sånn? Det er faktisk eneste tegn jeg har ellers ingen andre graviditetstegn utenom en meget positiv gravitest da;)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg hadde det slik med min første. Ikke så mye denne gangen,men nå overskygger liksom kvalmen alt da... Legger ikke merke til de andre symptomene lenger Men ja, første gang var jeg trøtt som en dupp og frøs maaasse...Helt til jeg svettet ;P Det ga seg etter noen uker hos meg da. Trøttheten vedvarte en god stund,men frysingen ga seg litt etter litt. Verst de første 3-4 ukene etter test. Gratulerer forresten
tiny_me Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 ja jeg har det også sånn. holder på å bli gal. enten så sitter jeg med teppe over meg og ovnen på fullt ved siden av meg eller så har jeg vinduene åpne. og det skifter så sinnsykt plutselig.
Gjest eelis+spire Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Kjenner meg såå igjen! Sitter nå med teppe rundt meg, er iskald, og bare venter på at jeg blir svett og må åpne vinduene. Slitsomt!
SuperSizeMe Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Samme her! Er ispinne nesten heile tida eg, då...
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Jeg sier bare BRRRRRRRRRRRRRRRRRR ! Fryser hele tiden, absolutt hele tiden, men allermest på føttene.
maipiken Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 jeg får frysetokter mange ganger for dagen, men svetter ikke.. Kan sitte på sofaen og være passlig varm, og plutselig begynne å fryse. varer ikke så lenge før jeg blir varm igjen... rart. er ca 4+6 har hatt det sånn noen dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå