Gå til innhold

noen andre med fibromyalgi her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ny her på siden, så litt usikker på hvor jeg skulle plassere innlegg. jeg har fibromyalgi og prøver nå å bli gravid. jeg lurer på om noen har noen erfaringer med graviditet og fibromyalgi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri blitt testa for det, men min mor e sikker på at det e det eg har (hu har hatt diagnosen i mange år nå). Har slitt med smerter i hofter, skuldre og ledd rundt omkring. Reagere veldig på kaldt vær! Og hatt mine runder med psyken min opp igjennom.... Så ja...

 

Men! Eg e prøver sjøl :) Og har egentlig ikkje tenkt så masse over akkurat det. Så eg har ingen erfaring sjøl... :-| Men slenge meg med på denne tråden her!

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Hei!! Jeg har hatt fibromyalgi siden jeg fikk min første for snart to år siden :-)

 

Jeg har vært UTROLIG plaget i vinter. Er litt bedre nå som det blir varmere. Er mer stiv og støl i nakken o.l nå som jeg er gravid og sover mer. Men jeg føler meg "bedre". Vet ikke helt hva du lurer på så bare spør..

Skrevet

noen som sier at man blir bedre av fibromyalgi mens man er gravid og noen sier man blir verre. vil bare høre noen erfaringer på dette. er redd for at jeg skal bli verre når jeg blir gravid. har det ille nok om dagen, og for engangs skyld hjelper det ikke med sol og fint vær heller.. uff. skal søke om midlertidig uførestønad nå og jeg er bare 22år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...