mari8686 Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 ny her på siden, så litt usikker på hvor jeg skulle plassere innlegg. jeg har fibromyalgi og prøver nå å bli gravid. jeg lurer på om noen har noen erfaringer med graviditet og fibromyalgi?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Har aldri blitt testa for det, men min mor e sikker på at det e det eg har (hu har hatt diagnosen i mange år nå). Har slitt med smerter i hofter, skuldre og ledd rundt omkring. Reagere veldig på kaldt vær! Og hatt mine runder med psyken min opp igjennom.... Så ja... Men! Eg e prøver sjøl Og har egentlig ikkje tenkt så masse over akkurat det. Så eg har ingen erfaring sjøl... :-| Men slenge meg med på denne tråden her!
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Hei!! Jeg har hatt fibromyalgi siden jeg fikk min første for snart to år siden :-) Jeg har vært UTROLIG plaget i vinter. Er litt bedre nå som det blir varmere. Er mer stiv og støl i nakken o.l nå som jeg er gravid og sover mer. Men jeg føler meg "bedre". Vet ikke helt hva du lurer på så bare spør..
mari8686 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2009 noen som sier at man blir bedre av fibromyalgi mens man er gravid og noen sier man blir verre. vil bare høre noen erfaringer på dette. er redd for at jeg skal bli verre når jeg blir gravid. har det ille nok om dagen, og for engangs skyld hjelper det ikke med sol og fint vær heller.. uff. skal søke om midlertidig uførestønad nå og jeg er bare 22år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå