Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er 22år og jobber i butikk og har 119kr timen.. Har jobbet siden jeg var 18år, men kun som ekstrahjelp/deltidshjelp frem til jeg var litt over 20år.. etter det har jeg jobbet heltid. Er dette lav lønn? Føler at flere på min alder som også jobber i butikk/kiosk har høyere timeslønn. Bla har en jeg kjenner på 18år akkurat begynt som ekstrahjelp i matbutikk, og med timeslønn på 120kr. Han har aldri jobbet før..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Vet ikke jeg, men jeg oppdaget her om dagen at jeg tjener mindre enn vaskedama Dog bare 1 kr, men mindre! Har faktisk jobba ræva av meg for å ta utdannelse ifjor, og det er takka? Tjener 135 kr timen...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har to jobber. I den ene har jeg 10 års ansiennitet og har 129 kr timen.(frisør) I den andre har jeg 154 kr timen,og jeg har ikke utdanning til dette (sekretær) Syns egentlig ikke du har noe god lønn. Det er fullt lovlig å kreve mer vettu:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 du har bedre jobb enn meg hvertfall.. jobber som assistent i barnehage og har ussle 103 eller 104kr timen..tror jeg må få meg en bedre jobb gitt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå