morsomjente Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 ...Er så spennt...nå er det min tur på ul imorgen:) da er jeg akkurat 21uke (etter min beregning)..Har veldig guttefølesle...har en jente fra før så dette blir spennende...kommer til å føle meg litt dum hvis det ligger en prinsesse til...haha, vi har bare snakket om guttenavn osv... Selvom jeg blir utrolig lykkelig også hvis jeg skulle fått en jente til !!! gruer meg...gleder meg Hilsen en spennt mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå