Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Shit, nå får jeg helt noja! Ser at jeg har glemt å ta hjertemedisinen min til morgen i dag!!! Første gang det har skjedd! Har tatt kveldsdosen nå. Kan jo ikke ta begge nå, så får bare håpe at det går bra! Nå kommer ikke jeg til å sove godt i natt
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg går på medisiner som skal avlaste hjertet mitt litt, siden det har slått veldig fort en periode, glemte å ta en morgen, tok på kvelden og det gikk helt fint. Vet ikke hvorfor du tar hjertemedisin, eller hvor alvorlig hjertefeil du har, men hvis du ikke føler seg dårlig går det nok bra. Ring legevakta hvis du føler deg dårlig eller blir kjempestressa av tanken på at du glemte, er ikke bra for hjertet med stress.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Er vel avlaste hjertet medisinen skal i mitt tilfelle også. Glemte det bare helt til morgen i dag. Kjenner jeg er litt stresset nå. Har ringt legevakta og legen skulle ringe meg opp når han hadde tid. EF er på +- 50 så får håpe at det går bra.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Da får du nok bedre svar av legen, men som sagt i mitt tilfelle gikk det veldig bra :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Legen ringte tilbake nå og det gikk visst bra. Så da får jeg prøve å ikke tenke på det. Kjente at jeg stresset meg opp med en gang :-) Skal ALDRI ALDRI ALDRI glemme det igjen! Håper jeg da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå