meg & to små vampyrer Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Føles sånn... Må lene meg langt bakover for å puste skikkelig fordi jeg er så kort i kroppen og magen allerede fyller meg fra topp til bunn. Jeg er bare 22+2 også og vet jo at det kommer mer mage, og den kommer vel rett ut som forrige gang da... Men syns tungpustetheten var litt tidlig denne gangen.
♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Har det likt som deg.. Føler at jeg må ta noen skikkelige innpust noen ganger for å få ladet opp litt. Er 27+2 i dag! Men jeg går på gravidyoga og føler meg mye mindre tungpustet de dagene jeg har vært på det...anbefales!
meg & to små vampyrer Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 He he, jeg er ikke så veldig interessert i yoga (mer, hadde jeg bare vært gravid da jeg var yngre, ha ha). Men hjelper godt å lene seg langt bakover. Jeg vet jo at det er naturlig fordi babyen presser opp alle innvoller og lunger og alt slik at det blir mindre plass til de... men ubehagelig er det.
2 gutter,snart 3:) Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 he he er bare 22+1 i dag og sitter og peser for harde livet, syntes også det har begynt vel tidlig denne gangen... Skal jo bli artig å se åssen det blir å puste på slutten av svangerskapet...
Johan Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Tidlig ja!! Jeg er bare 16+6 og synes allerede det er tungt å puste av og til. Synes magen er så svær alt assa. Kanskje jeg har rett i min tvilling-angst...
rima Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Her også! Begynt på uke 25 nå og jeg kjenner at jeg må også lene meg litt bakover for å puste skikkelig. Er nok for lite flink til å prøve å ta noen skikkelige magadrag. Vi puster nok for kort og fort nå... Skal bli godt å puste ut på sofaen etter jobb!!
♡ JuniBolle 09 ♡ Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Egentlig ikke så interessert i yoga jeg heller men bestemte meg for å prøve alikevel... Ikke alltid like morsomt, men det hjelper ) Og jeg er bare 1 år yngre en deg ;o) hehe! Men håper du finner noe som kan hjelpe deg med pusten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå