Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 http://www.boligpartner.no/ferdighus/Nostalgi/Dalsheim/ http://www.hedalm-anebyhus.no/eway/default.aspx?pid=276&trg=MainPage_5801&MainContent_5780=5801:1269563::0:5843:8:::0:0&MainPage_5801=5819:1269563::0:5843:8:::0:0 www.mesterhus.no/nora Vi tenker på å bygge hus.. Vi vurderer disse tre.. Har noen andre forslag? Huset skal helst være på et plan og ha tre soverom, og ganske stort kjøkken.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville valgt mesterhus sitt "nora", deilig med alt på et plan. Ellers så har de mange fine hus på blink.no
Matildesnusk + lille ups Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Jeg likte mesterhus sitt best av disse tre. Det virket mest praktisk i forhold til den planløsningenen som var foreslått iallfall. Kjempefine hus alle tre, da :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Har sett inne på blinkhus, men de har jo omtrent ingen hus med alt på ett plan! Jeg liker mesterhus sitt veldig godt, men er kanskje redd for at stua blir litt liten? Mye av arealet går jo til gang/spisestue, så den faktiske stua blir jo kanskje bare 25-30 kvadrat.. Jeg har forferdelig lyst på dette da: http://www.hedalm-boliger.no/eway/default.aspx?pid=276&trg=MainPage_5801&MainContent_5780=5801:1268612::0:5791:7:::0:0&MainPage_5801=5819:1268612::0:5791:7:::0:0 Men det blir nok litt for dyrt:( Men tar gjerne imot tips om noen har forslag til et lignende hus som er litt mindre:) HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville ikke valgt noen.. Kjedelige hus! Og hvir du har en boligdrøm, så bygg for all del den i stedet for en billigere løsning! Har du ikke råd nå, så spar i noen år til, og bygg drømmen, ikke en halvgod erstatning! Mvh siv.ark..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Om vi sparer i 10 år får vi ikke råd til drømmehuset uansett.. De er kanskje kjedelige, men jeg syns de er greie og praktiske..Jeg liker det tradisjonelle, har ikke så veldig sansen for moderne og spesielle greier, selv om de kan være spennende.. Nå vil vi nok ha råd til å bygge noe til nærmere 2 mill, drømmehuset vil nok overstige 3 mill, så det vil vi nok aldri få råd til.. HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Må drømmehuset være så svært da? Mange tror at hus som ikke blir "masseprodusert" må være så spesielle.. Jeg skreddersyr nesten daglig hus til folk. Og selv om jeg liker å gjøre en bygning interessant, tilføye en del "av meg", så betyr ikke det à la operaen! Fikk nesten lyst til å hjelpe dere til å finne en hustype som passer deres lommebok og drøm.. Lykke til i husbyggingen, det er mye jobb, men verdt strevet!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Det trenger ikke være så stort nei.. Men jeg vil gjerne ha et stort kjøkken, romslig stue,stort vaskerom,ganske stort bad, kanskje en kontorkrok og 3 (4) soverom et med walk in closet.. Helst alt på en flate.. Med romslig størrelse på alt så vil det nok bli ca 180-200kvadrat, men vi har nok ikke lommebok til å bygge noe større enn ca 150 kvadrat.. Vi vil nok gjøre det personlig med innredning osv men liker godt et tradisjonelt ytre.. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Hei! Beklager at jeg ikke har svart, har vært på et utenlandsoppdrag for å sjekke et prosjekt for firmaet jeg jobber i! Jeg skal jobbe litt i helgen, og hvis jeg får tid, kan jeg lage et utkast til en plantegning. Hvis du har en anonym mailadresse, så kan jeg maile deg. Noen spørsmål: Kjøkken og stue hver for seg eller åpen løsning? Et eller to bad? Alt på et plan eller flere etasjer? Hvis flere, hva er max antall (2 eller 3) Kjøkken med alle moderne fasiliteter? Skorstein? Kjeller? Er det ellers noe ekstra dere ønsker?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 fikk ikke opp linken i midten, men jeg synes husene var kjedelige.. veeldig lite spennende ut vendig iallefall.. innvendig så jeg ikke på. men for meg betyr utvendig mye også, iallefall hvis jeg skulle bygget selv!! men meg om det. vi har jo ulike meninger, ikke noe galt i det! hvis jeg måtte valgt ville jeg tatt boligperner sitt hus...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #12 Skrevet 20. mars 2009 Hei! Lagde meg en anonym mail adresse: Mailadresse: [email protected] Vil gjerne ha kjøkken og stue hver for seg, forholdsvis stort kjøkken og stue er viktig for meg. 1 bad holder, ikke mindre en 8kvm, gjerne et liten wc i tilegg. Alt på et plan Moderne kjøkken ja. Skorstein må vi ha. Kjeller behøves ikke. Ønsker et ganske stort vaskerom, gjerne 6-7kvm. 3-4 soverom. Takk for hjelpen:) HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 http://www.konsmohus.no/?p=katalog&mid=15&id=33 Konsmo kjører kvalitet fra A til Å. http://www.norskehus.no/ mange fine hos Norske hus også,tok bare et eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå