Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som jeg er iferd med å få mens nå. Litt blod på papiret og vondt i magen - og det er egentlig 5 dager igjen til ikm. Hadde en syklus på 25-26 dager fra før. men nå ser det ut til at den blir mye kortere, og det er jo ikke bra det heller. Åhh....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier du å spotte sånn eller? Kan vi håpe at det er noe annet?

Skrevet

Vel, fikk litt sånn før forrige ikm, men da dagen før, ikke 5 dager før som nå. Klart jeg håper at det er noe annet, men har ingen symptomer. Er forøvrig 10 dpo i dag.

Skrevet

Jeg fikk plutselig litt blod på papiret i går, var da 6 dpo. Litt blod i blankt slim. Jeg håper på en festeblødning jeg da, så nå har håpet steget litt her;) Du kan ikke ha det samme da?

Skrevet

Tanken har jo slått meg, men jeg tør liksom ikke håpe på det heller. Merker ikke noe til slim, må det være det?

Skrevet

Nei, tror ikke det må være slim. Kan også være både friskt blod og brunt blod. Og har man en festeblødning så er det vanlig å ha det 5-12 dpo.

Men det skal jo bare være litt da og man skal jo ikke blø i dagesvis. Jeg hadde det sist gang når jeg var gravid og akkuart samme skjedde i går, så er klart, nå har jo håpet steget da... Blir et hardt fall om mensen skulle komme ja:(

Skrevet

Ok, da er det jo litt håp da :) Er bare litt rosarødt på papiret, fikk et skikkelig stikk i magen tidligere i kveld - ellers litt mensmurringer i dag. Hvor tidlig etter en slik blødning kan man teste, tro?

Skrevet

Kan stikket i magen ha vært festesmerter? Er det ikke sånn at hcg begynner å produseres når egget fester seg? Litt usikker. Men hadde nok ventet noen dager i hvertfall:) Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...