LilleBebinMammanSin Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 hva er det som feiler kroppene deres som gjør at dere får det? hehe.. nei da.. jeg bare er veldig kjip i dag;) det jeg lurer på er.. jeg har akkurat fått noen strekkmerker som svir og klør noe helt jævlig.. har dere noen råd? har prøvd alovera.. men jeg føler at det klør like jævlig jeg.. de er ganske røde.. magen min sprekker rett og slett... noen råd der ute?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Massèr magen din mye,gjerne med en olje... Da tøyer du huden godt og den takler stresset bedre....Det er vel det eneste rådet jeg kan gi. Gnukk i vei Ellers så er jeg merkelig nok veldig fornøyd med strekkmerkene mine. Hederstegn ;P
LilleBebinMammanSin Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 åja.. at jeg har ikke noe problem med merkene mine.. ) bare jeg slipper at de svir og klør så er jeg fornøyd;)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 huff, husker den der grusomme strekkmerke-kløingen fra sist.. :S håper jeg ikke får den nå også..! men er bare å smøre i vei ja..! hjelper i allefall litt har heller ikke noe i mot mine strekkmerker jeg har nå en gang født barn, så det er jo ingenting å skjemmes over..!
b10na&lillegull Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 ååh, det er så fælt! Magen er ikke megastor enda, så har det hittil verst på puppene, skulle ønske det fantes bh laget av krukker med fet krem:) Småpinlig når det klør som verst på t-banen Hehe, uff
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 smør magen med søt mandelolje fra apoteket..hjelpermot kløen og huden blir mye mer tøyelig.
Dyne&Pute Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Jeg blei anbefalt å bruke body butter fra bodyshop. Jordmor som anbefalte den. Har ikke fått noen strekkmerker enda, men er bare 27+2 da.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 ja, body butter er veldig god å smøre med fikk jo strekkmerker da, men ikke så mye eneste er jo at jeg ikke takler lukta av den typen krem jeg brukte sist, så denne gangen bruker jeg en annen type krem...
LilleBebinMammanSin Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2009 det var ikke strekkmerkene som klødde.. det var ikke strekkmerker... (syns d var litt rart at disse klødde så jævlig, mens mine andre ikkje gjore det) men jeg har muligens fått svangerskapskløe.. å nå er jeg litt redd... jævla.. skulle ønske det bare var strekkmerker jeg å det kløøør.... utslett dritt..
Gjest StoooreMagenMin Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 fra jeg var ca 12 uker påvei og hadde noesom helst anelse av en gravid mage har jeg smurt og smurt og smurt med body butter, baby olje, spenol og a-krem. smurte minst hver morgen og kveld, som regel også en til to ganger på dagen også, så var sjelden at huden varfri for produkter. jeg masserte huden og forsøkte så godt jeg kunne for å forbede huden på å bli strekt. til ingen nytte... jeg har aldri sett så mange strekkmerker før, som på min mage! de kom fra uke 20 og bare fortsatte å komme i lynfart. er i uke 37 nå, og har gitt opp smøring for å si det sånn... smurte til uke 32 kanskje..husker ikke helt. men, håper at smøring hjelper for andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå