Gå til innhold

overreagerer jeg eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle møte en venninne idag.vi har begge barn i 2års alderen.møteplassen var en inngjerdet lekeplass,med div.lekeapparater.da jeg kom dit satt en dame på krakken der inne og rundt bykset en stor hund.den satte seg og gjorde ifra seg,uten at dama reagerte.jeg gikk ikke inn der med barna pga hunden.jeg sto ved porten og ventet på at hun skulle gå.da hun kom til porten sa jeg at jeg ikke syntes det var ok at hun luftet hunden sin på lekeplassen.men det skulle jeg ikke ha sagt.hun skjelte meg ut etter noter,for hun luftet hunden sin der det passet henne.men er det ok å lufte hunder på lekeplass,hva syntes dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er ikke det greit. Men jeg har selv gjort det med en liten puddelvalp, uten at det var noen i nærheten og hvis den hadde gjort fra seg hadde jeg plukket opp.

Skrevet

Når det ikke er barn der og det ikke er snø syns jeg det er greit hvis de plukker opp etter hunden. Om vinteren og når de ser det kommer barn, så syns jeg de burde ta med seg hunden å gå et annet sted.

Skrevet

synes ikke det er noe galt i seg selv å sitte på en benk på en lekeplass med hunden sin, men da bør man ha kontroll på den, ha den i bånd og ikke la den hoppe rundt. Og man plukker nå opp dritten til bikkja uansett hvor man er, spør du meg- spesielt steder der barn ferdes!

Skrevet

syntes ikke det er greit hverken sommer eller vinter

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit. Det er en lekeplass for mennesker, ikke hunder. Og hundeeiere som ikke gidder å plukke opp etter hundene sine har jeg virkelig ikke sansen for.

Skrevet

syntes ikke det er ok å lufte hunder på en inngjerdet lekeplass

Skrevet

Nå er det forskjell på å lufte bikkja der, og å evt ta med seg hunden dit om man likevel er der med barnet sitt. Men som sagt mener jeg at man da bør ha stålkontroll på hunden, den skal sitte pent ved eiers side og ikke fly rundt. Og heller ikke gjøre fra seg på lekeplassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...