Gå til innhold

Uke 8 og veldig dårlig...Tips???


Christine-84

Anbefalte innlegg

Hei...Jeg er i uke 8 og er kjempe dårlig,har nesten ikke spist i det siste,men drikker mye vann...

Noen som har tips om hva jeg kan gjøre som kan hjepe...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg er også kjempe kvlam, jeg greier ikke holde på noe=( Jeg er i uke 7.

Noen ganger er det bedre enn andre og da drikker jeg cola og spiser mariekjeks eller toast. hehe.

Vi får bare håpe det blir bedre, Jeg er blitt sykemeldt inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har akkurat det samme problemet, er vel mange av oss..... jeg har kjøpt meg seaband. et slags armbånd med magnet som skal hjelpe mot både reisesyke og kvalme under svangerskapet. de koster ca 150 kr på apoteket. de hjelper hvertfall litt. i tillegg prøver jeg å tvinge i meg mat ca annenhver time. jeg blir hvertfall mye værre om jeg er sulten. ellers er det bare å drikke masse så man hvertfall ikke tørker ut....... vi får trøste oss med at det sies at det er større sannsynlighet for at det går bra under svangerskapet da man er kvalm, og belønningen den kommer i november :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Sliter også med kvalme- er også i uke 8.

Synes appelsiner, grønne epler og dundersalt hjelper litt....

Ellers skal ingefær være ok (brukte det litt forrige graviditet, var sånn litt ok).

Spise lite og ofte, spise litt før man står opp (typ startkjeks eller lignende). Hvile og ikke stresse.

 

Vente på bedre tider:)

 

Veldig fint at du får i deg vann iallefall- selv synes jeg vann er litt kvalmende...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er blant de heldige og er dermed ikke kvalm, men jeg fikk allikevel et tips fra en sykepleier. Hold deg unna alt som er grønt, som brokkoli, salat osv. Vet ikke om det hjelper, men ei vennine av meg prøvde det, hun var fortsatt noe kvalm, men langt bedre, og hun sluttet å kaste opp...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...