Torpekjærringa Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 mat ?og vin ? og tema ..... lurte litt på spansk aften med tapas & spanske viner ........ men er litt skeptisk til spansk vin........ NOen som har hatt vellykkede vinklunnkvelder med tema ? Har god tid .....men vil gjerne være forberedt )
ToPrinsesser<3 Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Spansk vin er absolutt å anbefale; det finnes så mange utrolig gode viner derfra! Tapas også er helt perfekt; jeg er veldig Spania fan :-) http://www.artoftaste.no/servlet/side?section=1000000&item=12274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå