Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Når jeg hører noen er syk sender jeg en melding om hvordan det går. Er det lenge siden jeg har sett noen spør jeg hvordan det går. Og har noen fått baby eller ny jobb gir jeg de en oppmerksomhet for å vise at jeg tenker på de. Føler jeg strør om meg med oppmerksomhet til venner og bekjente. Men blir litt nedslått på hvor lite jeg får tilbake Tok en pause med sms/ringing til en venninne jeg trodde jeg hadde god kontakt med for å se hvor lenge det var til hun tok iniativ. Nå har det gått 3 måneder!! Er det virkelig sånn som er normalt? Kan si at jeg er godt likt og har mange venner. Men man kan jo begynne å lure...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Slike oppdagelser har jeg også gjort. Jeg har imidlertidig ikke så mange venner, så føles litt ekstra ensomt når jeg føler at de få jeg har ikke orker å ta kontakt, og alltid er veldig opptatte og ikke kan møte meg/oss for å finne på noe når jeg spør. Sier at de får sifra når de har tid og lyst til å gjøre noe sammen med barna våre, og deretter blir det stilt fra den kanten. Så nei, du er ikke alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå