Gå til innhold

Når legger dere barna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om hun sover natten gjennom og våkner "når du vil" er vel det en grei tid.

Linus legges 18.45 og sover til 7 når alle står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla her legges 18.30-19.00, og sover til 6-6.30. Litt tidlig å stå opp 6 synes jeg, men vil ikke legge henne senere uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Nå for tiden legges hun mellom kl 19 og 20. Da våkner hun gjerne en gang i løpet av natten hvor hun får flaske. Ellers så våkner hun for dagen mellom kl 5 og 7....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her legger vi snuppa kl syv, og hun sover til mellom seks og syv om morgenen. Ingen måltider på natten på mange måneder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hun her legges mellom 19.00-20.00 og våkner mellom 07.00-08.00.

Det er passelig synes jeg, men våkner hun før 7 så står jeg ikke opp med henne. For begynner man å stå opp til ett tidspunkt så blir det som regel det tidspunktet. Før 7 er det natta hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvis det passer for dere, er det det riktige!! her legger jeg yngste jenta som regel en halv time før storesøster....men det har vært utrolig mye sykdom hos yngste jenta,med innleggelse på riksen osv....så det går litt opp og ned i rutiner. Men som regel legger hun seg rundt 19 tia og da sover vi til 08 tia med litt jobbing fra min side.Passer meg kjempe fint.Jeg tenker at man skal gjøre det som passer sin situasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legger lillemann seg mellom 19 og 20 og står opp igjen mellom 6 og 7. Ammer en gang i 2-3-tida. Da han var mindre la han seg kl 18 og sov til 6-7, så det går litt i bølger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er som regel trøtt ca 12 timer etter han stod opp. Nå som han er barnehagegutt, vil det si ca kl 19:00

 

Våkner 2-3 ganger på natta da!!! ARGHHHHHH...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...