Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Hei Lurer på om det er noen som har hadd klamydia hr? jeg fikk tlf fra en jeg har ligget med om at han ikke var helt rein..jeg leverte da en tisseprøve,sa jeg svidde litt ved tissing,å de tok den for sjekk. da jeg ringt sa de at prøven var fin.. men det skjønner jeg ikke helt da;) skulle jeg ha sakt at de måtte skjekke om jeg hadde nå kjønnsykdom,eller ser de det alikevell. er det ikke en infeksjon,å lik linje med urinveisinfekjon?? Hmm,så usikker på om det ble rett skjønner dere.. håper på masse svar,for er litt nervøs.. har aldri hadd noe sånt før,så vet lite om dette. Takk
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Klamydiaprøve er ikke en urinprøve:) Du må til GU.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Det hørtes rart ut,flere som ha sakt til meg at det var bare å levere tissprøve,å det fikk jeg beskjed om av xn også.han som ikke var helt rein...;( HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Du burde ta både og. Dessuten skulle du fått antibiotika jfr smittevernsloven. Med en gang det er skjellig grunn til smitte (at sannsynligheten er stor) så skal du ha kuren.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 De skjekket nok bare prøven din for urinveisinfeksjon. Tror ikke prøver blir testet for noe annet/mer enn man ber om. Om jeg var deg ville jeg tatt en GU, evt hørt om det er mulig og levere en urinprøve og få den testet for kjønnsykdommer. Jo raskere du får svar på prøvene og da (om du er smittet) får resept på medisin, så husk at det tar TRE måneder før du kan ha sex igjen fra du tar medisin. Husk da å levere urinprøve for å skjekke at du virkelig er frisk=)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Klamydiatest kan taes ved urin jo. Men den er ikke så pålitelig som den som utføres hos lege!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 De sjekker jo ikke for klamydia uten at du ber om det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå