Gå til innhold

Sprell levende med bankende hjerte - på UL i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til ultralyd i dag (privat) for å se hvordan det sto til etter blødning i uke 7. Det har gått noen uker siden blødningen, så jeg var veldig nervøs... Ville det være et levende vesen der inne, eller hadde det lille hjertet sluttet å slå. Var en liten blødning, så ikke nok til at fosteret hadde kommet ut. Men alt sto bra til! For en lettelse... Nå kan jeg endelig kose meg med selve ideen... Jeg var akkurat så langt på vei som jeg trodde, på dagen faktisk - 9+5. Den lille sprellet med armer og bein og hjertet banker så fint! Legen så heler ingen tegn til blødningen, så han mente sjansen var stor for at dette skulle gå fint! Så det satser jeg på også!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest -lilly-
Skrevet

Så kjekt da :)

Da er det bare til å slappe av og nye svangerskapet :)

Skrevet

Åååååh,så herlig. Gratulerer. Veldig deilig å kunne senke skuldrene slik. Kos deg og nyt det :)))

Skrevet

Jeg var også på ultralyd i dag. Vi fikk et innfall og bestilte time på Oslo City (etter tips herfra :-)). Fikk time på dagen. Alt sto bra til. Jeg er som jeg trodde 7 + 2. Bønna var 10,6 mm og hjertefrekvensen var 120. 1100 kroner kostet morroa men det var det verdt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...