oopsidaisy:-) Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 hvor lenge etter ikm testet dere positiv? hadde ikm fredag,men fortsatt ingen tr her.... pleier å være på dagen presis hun!!!
Gjest -lilly- Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Du kan teste samme dag som IKM. Har du ikke testet enda?
Sistah*G07*J09* Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Denne gangen testet jeg positivt 2uker etter ikm, men det var fordi jeg har hatt veldig lange sykluser siden i høst (35dager), så ventet så lenge som jeg klarte å holde meg, men visste egentlig at jeg allerede var gravid, men greit å få bekreftet det Første gangen så testet jeg 3dager etter ikm Men står jo på testene at du kan teste 3-4dager før ikm, så lenge du tester på morgenurinen.
oopsidaisy:-) Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 joda,har testa senest i dag. har lest om mange som ikke har fått positiv test før en uke etter ikm og vel så d... tenkte jeg bare skulle høre om d kanskje kunne være et bittelite håp,eller om d er syklusen som har slått krøll på seg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå