Gå til innhold

Prinsessen i magen hadde snopp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge magefølelsen min, det kinesiske fødselskartet OG ringen over magen sa jente. Ultralyden ga ingen tvil, der var det en snopp gitt :) Da får vi en PRINS!!!! Jippi!! Nå må hodet snues fra rosa og strikkes i blått :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy da!!! har du noen fra før av også?

Skrevet

Ja vi har verdens nydeligste prinsesse på 20 måneder, så det blir knall stas med en av hver :)

Skrevet

hihi.

vi venter også en liten med snopp. og jeg er sååå jentemamma, så jeg vet ikke helt hvilket ben jeg skal stå på om dagen.. hihi

vi lærer vel!

Skrevet

"alle" mente jeg sku ha jente på nr 2, skulle til å begynne å strikke i rosa men avventa litt da! Og gitt... selv om magen er annerledes enn sist og formen mye dårligere så var den HELT klart en tissefant på ultralyd. så her blir det gutteklubben ;-)

Skrevet

Heheh er skikkelig jentemamma jeg og. Klarer ikke forestille meg hvordan man skal håntere denna karen :) Men det er gøy med utfordringer da.

Var så utrolig sikker på jente, så jeg satt meg rolig tilbake i sofaen i god tro, og tenkte at jeg slapp å kjøpe inn noe som helst!! Men neida :) har jo ikke engang et helseteppe som ikke er rosa :) shoppe shoppe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...