Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt om dette her....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er visst sammen med en fyr. Ja, det var han som presenterte meg som kjæresten sin til vennene sine. Og jeg tenkte, jaja, da er vi sammen da. og jeg var da veldig glad, for dette er en mann jeg er veldig glad i.

Nå har han vært på ferie i to uker, greit nok det da, det fortjente han. Han ville møte meg med en gang han kom hjem, og jeg hadde barnevakt den kvelden, så jeg reiste en tur til han. Hadde det veldig koselig, jeg fikk et nydelig smykke som han hadde kjøpt. Så går helga, og jeg hører lite fra han... mandagen kommer, mandagen går, hører ingenting, tirsdagen kommer, og på kvelden spør jeg om det er noe galt.. men nei, det er det ikke... javel tenker jeg, da kan han sikkert komme en tur på besøk snart da...savner han jo... onsdagen kommer og går, samme gjør torsdagen... så da gidder ikke jeg mer, og bestemmer meg for å reise vekk en tur i helga.... sier fra til han at jeg reiser vekk siden han likevel skulle noe annet. Snakka litt med han i helga. Søndagen kommer og går, og hører enda ikke en dritt... mandag kommer han på msn, og vil prate litt før han legger seg... sier han savner meg... tirsdagen(i går) hører jeg ingenting, og ikke no i dag før nå han logga seg på msn... men da bare for noen få min.... sier ikke at han savner meg eller noe. Spurte om han hadde lyst å bli med på noe på lørdagen, men nei, han skal ha ungene for 3 helg på rad.... og det vil si at jeg da sikkert ikke kommer til å få se han før helga etter denne her, og da ender vi sikkert på fest eller noe... kjempemorro....

Jeg er glad i han, men jeg kan ikke ha det sånn her... jeg vet han har et liv, han har unger, men det må da kunne gå ann å i det minste skrive en mld da....eller ringe....

Hva hadde dere gjort/tenkt med det her...?

Det er vanskelig å gjøre det slutt, men er sikkert det beste for begge parter tenker jeg....

Han har forresten en datter som ikke er overbegeistra for meg....så jeg mistenker fakrtisk at det er ho som holder han i løpestreng...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han tenker det samme om deg, "hvorfor tar hun aldri kontakt?"

Uansett så tenker jeg at begge burde være like interessert i kontakt, og at dere hadde hatt kontakt hver dag hvis det ikke skjedde noe spesielt.

Når jeg blei sammen med mannen min bodde vi langt fra hverandre, men vi snakka sammen på tlf hver kveld, det var helt naturlig, og både jeg og han ringte til hverandre, var ikke bare den ene som tok kontakt.

Skrevet

Det har nesten bestandig vært jeg som har tatt kontakt. Helt i begynnelsen så var det han som var veldig på å skulle ha meg med ut, og da snakka vi hver kveld. Han ringte og styra. Men nå så er det jeg som tar kontakt... men jeg er sånn at jeg helst ikke vil mase da... Vi har vært "sammen" i litt over en mnd...

Jeg sitter med to unger på kveldene, så jeg kommer meg jo ikke ut...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...