nevrosa Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Noen Drammensjenter der som har noen gode tips når det gjelder utdrikkingslag i Drammensområdet? Jeg er ikke så kjent der, men skal være med å arrangere og idèene strømmer ikke akkurat på akkurat nå..
Potetstappe Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det spørs jo helt hva man er ute etter, men jeg har i alle fall bestemt meg for at jeg skal ha mitt på lekeland om jeg engang skal gifte meg:P Kommer ikke inn på siden der nå, vet ikke hvorfor.. Eller så er jo Drammensbadet bra, men kanskje ikke for utdrikkningslag? Ei jeg kjenner fikk braziliansk voksing på Marienlystklinikken, noen av venninnene gjorde det også samtidig:P Det ble MYE latter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå