collagirl Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg har sett at de har badebukse til baby på reflex. Denne skal man vaske etter bruk. Er det noen som har erfaring med denne?? Vet jo at det finnes engangs badebleier. Hva ville dere brukt?
digger Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Synes det kommer litt ann på alder. På de helt minste er badebleie greiest. Men når de etterhvert ikke har så hyppige aføringer, i tillegg til at det er lett å se når de skal i gang med nr. 2, er badebukse greiest, gjerne 2, slik at en kan tørke osv. Dette erjo også mest miljø og prisvennlig:-)
Fisk med CV Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Bruker mest vanlig badetruse, det funker bra. Har man en unge som er glad i å bæsje i vannet er det greit med engangs, så kan man kassere bæsjen i stedet for å vaske trusa for hånd når uhellet er ute.
mamman til to gutter Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Jeg tror ikke jeg har sett en baby med en badebleie som er helt tett, så jeg ville valgt badebukse til de minste. Vi brukte en badebukse i "plast" med strikk i livet og rundt beina, det ble helt tett.
collagirl Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 Jenta mi er 10 uker og hun bæsjer aldri i vannet hjemme. Så blei litt usikker.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 vi har så å si alltid brukt badeblei, snuppa har gått på babysvømming siden hun var 6uker å vi brukte bare slike engangsbleier de første gangen. syntes badebleie er greiest, vi har 3 stykker da så har alltid med en reserve vist jeg ikke glemmer det, men i starten var det ikke alltid jeg hadde med reserve, men om de besjer i den går det ann å skylde den i varmt vann i vasken.nå er hun 18mnd å bruker som sagt kun badeblei å det går veldig fint, ikke besjet i den siden vi varpå stranden i syden da hun var 10mnd..
Yo&La+spire Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Badebukse! Begge holder tett (finnes i helt små str også, som holder tett til de minste) og badebukse er mest miljø og prisvennlig.
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Badebleiene fyller seg med vann å da har barnet vann inni bleia heletida vet ikke hvor bra det tar unna bæsj osv om barnet er i ammealder å avføringen er mere løs osv.. Badetrusene er ofte greiest egentlig:)
shari_z Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 Jeg brukte badebukse i frotté til eldstemann, funket helt greit. Denne gangen kjøpte jeg badebukse med plastaktig-greie innerst på SparKjøp til 49 kroner. Veldig tett rundt livet og beina, slik at hvis hun bæsjer det ikke renner ut. Veldig fornøyd med den. Forøvrig bruker alle på mitt babysvømming kurs badebukse. Synes de er søte, jeg. :-) Sikkert fordi der jeg går på kurs, anbefaler de badebukse istedenfor badebleie.
Kate77 Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 Har prøvd begge deler til gutten min og liker badebukse best. Bleiene flyter og det ødelegger litt for de naturlige bevegelsene til barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå