Stinamedgogutten=) Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Kom over noe nytt som de har startet med her som jeg bor..limer inn det de har skrever om det: GOD BALANS VEKTREDUKSJON Dette er en rask vei å gå ned i vekt på, og du velger ditt eget tempo. Produktet tar bort din sultfølelse, sparer muskelcellene under vektreduksjonen og gir deg økt følelse av energi. Gjennom å følge dette programmet spiser du mindre enn 500 kalorier per døgn og oppnår dermed lettere den ettertraktede ketonfasen. Dette høres veldig bra ut for min del..har 15-20 kg jeg vil gå ned..men jeg syns dette høres voldsomt ut..mindre enn 500 kalorier pr døgn.er ikke det veldig lite?er jo ikke så bra å gå ned så fort heller... jeg har egentlig ikke så mye peiling på dette.blir derfor takknemmelig for råd/svar=)
Kate77 Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Har ikke så superpeil jeg heller, men er enig i at det ikke hørtes så veldig gunstig ut. Jeg vil anbefale å melde deg inn i vektklubben til VG. Jeg har gått ned ni kg med de og er veldig fornøyd! De legger opp til et vekttap på max 1 kg i uka, mere enn det har jeg hørt fra mange kilder ikke er særlig bra om en er ute etter langsiktig vekttap.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Humbug.. Nei, altså, skal ikke være så bastant kanskje, men 500 kalorier pr dag er IKKE lurt i det hele tatt. Man bør sjelden under 1100-1300 kalorier... Du setter kroppen i sultmodus, og joda, du går nok ned noe - kanskje helst i begynnelsen. Men så forvirres kroppen, går i vranglås, fordi den lever på et så til de grader underskudd av energi, at du ødelegger forbrenningen... DET blir et problem for resten av livet, når du begynner å spise mer normalt. Ketonfasen....hvorfor fronter de det? Hvis det er snakk om å få kroppen i kostindusert ketose så oppnås det sunnest ved å kutte drastisk i karbohydratmengden i maten, ikke ved å sulte seg på lite kalorier... IKKE gjør dette her, vær så snill.. Det finnes ingen lettvinte løsninger når det kommer til vektreduksjon, du må gå i deg selv. Finn ut hvorfor du har de 15-20 kgene for mye, hvilke vaner er det du må omprogrammere for å komme ut av det som har gitt deg disse kiloene for mye? Det finnes mange forskjellige kostholdsfilosofier å sette seg inn i - søk informasjon, sett deg godt inn i de ulike retningene, og følg EN, ikke sett sammen det du liker fra den ene og den andre og den tredje ;o) Om du velger lavkarbo, Fedon, ketolyse, Grete Roede eller noe annet - finn ut hva DIN kropp responderer på, og hva som glir lett for deg å gjennomføre i hverdagen. Tenk langsiktig. Endre kostholdet og vanene dine for resten av livet, ikke for 3-4 mnd..
Kakeåndsen Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 500 kcal er sinnsykt lite. Det er fullt mulig å komme i ketose og spise mye mer enn det! Har du sjekket ut f.eks. ketolyse? En utrolig "behagelig" diett som gjør at iallefall jeg aldri er sulten siden jeg spiser når jeg begynner å bli sulten. Mer energi er også en bieffekt. Samt renere hud og bedre immunforsvar. Bedring av blodtrykk og kolestrol er også vanlig.
Stinamedgogutten=) Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 Tusen takk for svar..jeg tenkte egentlig at dette var litt drøyt...men de har mange andre gode treningsmuligheter der..jeg trener aerobic fra før og koser meg faktisk med det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå