Gå til innhold

Har brent fingen min og det blir ikke bedre...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

brant fingen min for litt over 2 timer siden, og har siden det sittet med fingen i vann... og det er fremdeles et rent h***! tar jeg fingen opp gjør det noe innihelsikens vondt, så jeg må bare putte den rett i vann igjen. hva gjør jeg??? branngele hjalp ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brant 3 fingre no helt for j**lig for ett års tid siden, på damp fra vannkoker. Jeg måtte sitte med hånda i vann i NI (9) timer før jeg klarte å ha den i friluft. Etter en ukes tid ble huden hard som stein, uka etter der falt huden av.

Mitt tips er å smøre deg med tålmodighet, hold hånda i vann og mas på samboeren din slik at du har alt du trenger utover kvelden :-)

Skrevet

takk, mannen skal få slave!

Skrevet

Legg på masse branngele igjen, det healer-vann lindrer men hjelper ikke huden din.

En branngele hindrer at såret "spiser" seg dypere i hudlagene.

Vet hvordan det er, aua! Men hold ut:)

Skrevet

huff, jeg får prøve.... men det er aua!!! hvor lenge varer detta drittet da...

Skrevet

Smertene skal være over til i morgen regner jeg med. Brent meg mange ganger på fingre og hendene, på vedovnen, skikkelige sår. Smertene har gitt seg til dagen etter. Ta deg 400mg Ibux og 1g paracetamol om du har, for det døyver værste smertene.

Jeg fikk et tredjegrads brannsår på ræva for mange år sia...på størrelse med ei håndflate, jævligste jeg har opplev. Det tok litt lengre tid, dager og uker....men det sier seg selv også.

Skrevet

har du prøvd å legge på tannkrem??

gjorde det sist gang jeg brant meg skikkelig og til min store overraskelse så funket det faktisk!

ble litt rart å spise taco mens det ooooste av peppermynte av hånda mi,men.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...