Bekkis Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Er ikke mere enn 15 uker på vei og har de siste 14 dagene blitt fort anpusten... Når jeg snakker eller går rundt,og skjønner ikke dette herre! Har hatt kraftig svangerskaps kvalme siden uke 5,men nå ser det utsom den forsvinner... Men no har eg forferdelig hodepine i steden for kvalmen... Har hatt litt angst oppgjennom årene,så det var det første eg tenkte på. Gleder meg utrolig masse til dette barnet kommer til verden,men merker jeg er nervøs! Kansje det er nervøsiteten og angsten som ligger å "lurer" i bakhodet på meg he he Er det noen som har hatt eller har noe lignende som dette?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 husker at etter kvalmen min ble mer og mer borte, plagdes jeg plutselig med hodepine istede ei stund..men det er ikke sånn lenger nå da..så det varte heldigvis en liten stund bare..håper det går over hos deg og:)
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 jeg er 8 uker på vei og er så andpusten for alt og ingenting at jeg holder på å bli gal!!!! leste en plass at det visstnok er hormonelt å bli det.... så da er det bare å puste og pese videre og håpe det gir seg snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå