mitag Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 det begynte på mandagskvell i 7 tiden med smerter i høyre side + litt bak mor ryggen kjentes ut som kniver som stakk i sida. og det varte ut over natta til jeg klarte å sovne. neste måren var det borte. så begynte det igjen igår i 2 tiden da var smertene i ryggen der + sterke mensen smerter nederst i magen. varte utover kvellen så var det borte i 7 tiden. våkna igjen inatt i 2 tiden av mensen smerter igjen å har vart gjevnt over hele dagen. men har ikke hat vondt i ryggen i dag. hmmm noen som hvet hva dette kan være??. magen strammer seg og ofte meg ikke hele tiden har vore plaget med kynnere i hele svangerskapet nesten men ikke på denne måten. orker ikke å gjøre så mye for e så pass vondt ligger helst på benken. føler meg også uggen å litt kvalmen har gjort det i et par uker nå faktisk får ikke håpe st det er normalt å gå sånt i flere uker:(
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 hei.. høres veldig ut som meg.. var på sjekk på sykehuset i går for noe annet og da pratet jg m jm og hun sa d var bare bra og at d var modning.. har også begynt å bli veldig uggen og småkvalm... har også hatt mye kynnere hele sv,skapet.. hadde også d i forrige sv.skap men kan ikke huske at d var sånn da.. men hu sa d var veeeldig vanlig far tredjegang og oppover... jg er tredjegangs og er uke 35+4.. var innlagt på sykehuset for halvannen uke siden og da hadde jg 2cm livmorhals og var bløt men lukket.. men har ikke hatt disse smertene mer en 3-4 dager jg håper heller ikke jg må gå sånn i ukesvis.. men er visst veldig vanlig m mange falske alarmer når du venter tredjemann så er vel bare å smøre seg m tålmodighet ;p
mitag Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 okei jeg er første gangs gravid men var til en sjekk på sykhuset igår. jeg hadde fått urinveisinfeksjon + at hodet var festa å jeg hadde 1 cm åpning. så spennende nå om jeg går til termin eller om jeg får før. kan godt holle seg inne en stund til!! men fikk nå antibiokia for urinveisinfeksjonen så satser på at jeg føler meg bedre etter hvert men det jeg syns var merkligt er at jeg var på vanlig kontroll hos legen på tirsdagsmåren. nevnte det at jeg var så kvalm så hun sjekket meg for urinveisinfeksjon men alt så fint ut sa hun. å hodet var ikke festet. å på onsdagskvell ringte jeg føden for var så dårlig. da slo det ut at jeg hadde urinveisinfeksjon + at hodet var godt nede i bekkenet og festa. + 1 cm åpning merkeligt at det var så mye forandring fra den ene dagen til den andre.
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 vil tru d er d samme for første og annengangsfødende,men er ikke sikkert alle merker d så godt;) er godt å få d oppklart da,og få noe imot d ja d kan tydeligvis forandre seg fort da.. urinveisinfeksjon kan jo gi rier/kynnere og påvirke d også,så kan hende d er d som har skynda litt på.. jg hadde premature rier forrige gang også og da gikk jg m 2cm åpning fra uke 23,og han er født uke 40+4.. så kan nok hende du holder en god stund til krysser finga for d jg har en som har så og si sluttet vokse så skulle egentlig vært satt igang i går,men han hadde lagt på seg ca 70gr så da prøver vi en uke til og er veldig gla for d,hadde vært godt å komme til 37 ihvertfall go bedring og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå