Gå til innhold

Ettåring, er han veldig smart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier isj når han har bæsja i bleia, og bare da. Samt kan putte alle figurene opp i puttekassen sin selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig det ja:)

Skrevet

ja, du burde melde han inn i Mensa

Skrevet

Synes ærlig talt han virker mindre begavet. ;)

Skrevet

Ehhh. "veldig smart" Nei! Datteren min sier mamma og pappa.

Skrevet

Noen måååå bare benytte seg av muligheten til å være frekk, sånn er det på anonymforum. Synes ett-åringen din virker smart jeg, kjenner ikke mange som "sier fra" om at de har gjort i bleia ved den alderen. Men å si mamma og pappa ved den alderen er vel en selvfølge?

Skrevet

Høres da ut som en helt normal 1 åring. Ikke noe ekstra smart.

Skrevet

jenta mi på 17 mnd prater i 4 stavelses ord..

ala: mamma æ fål it ( mamma jeg får ikke..) trønder,hehe..

+++

men at hun er smartere en andre? hun er smart nok for meg..:)))

Skrevet

høres ut som en sjarmerende liten gutt:) Ikke heng deg opp i om han er "veldig" smart eller ikke. Det er så individuelt at det ikke kan sammenlignes med andre barn. Her er mini starks 9 mnd og sier mamma, men til gjengjeld ser han bare dumt på meg når jeg prøver å vise ham at han kan putte klossene i boksen sin. Såh, det er ikke mulig for folk her inne å se om gutten din er veldig smart eller ikke, med mindre han spiller mozart, da kan vi ta en prat om veldig smart;)

Skrevet

Folk er jammen frekke her inne. og samtidig benytter dere sjansen til å faktisk skryte av deres egne barn! er det mulig...

Det er da bare til å svare om dere syns det er "smart" eller ikke det hun spør om.

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Hmm... Sønnen din høres kjempesøt ut :-))

Du anonym som sier at sønnen hennes høres mindre begavet ut, høres jo ikke akkurat ut som et mensamedlem selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...