Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Han sier isj når han har bæsja i bleia, og bare da. Samt kan putte alle figurene opp i puttekassen sin selv.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Synes ærlig talt han virker mindre begavet.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 Ehhh. "veldig smart" Nei! Datteren min sier mamma og pappa.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Noen måååå bare benytte seg av muligheten til å være frekk, sånn er det på anonymforum. Synes ett-åringen din virker smart jeg, kjenner ikke mange som "sier fra" om at de har gjort i bleia ved den alderen. Men å si mamma og pappa ved den alderen er vel en selvfølge?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Høres da ut som en helt normal 1 åring. Ikke noe ekstra smart.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 jenta mi på 17 mnd prater i 4 stavelses ord.. ala: mamma æ fål it ( mamma jeg får ikke..) trønder,hehe.. +++ men at hun er smartere en andre? hun er smart nok for meg..))
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 høres ut som en sjarmerende liten gutt:) Ikke heng deg opp i om han er "veldig" smart eller ikke. Det er så individuelt at det ikke kan sammenlignes med andre barn. Her er mini starks 9 mnd og sier mamma, men til gjengjeld ser han bare dumt på meg når jeg prøver å vise ham at han kan putte klossene i boksen sin. Såh, det er ikke mulig for folk her inne å se om gutten din er veldig smart eller ikke, med mindre han spiller mozart, da kan vi ta en prat om veldig smart;)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 Folk er jammen frekke her inne. og samtidig benytter dere sjansen til å faktisk skryte av deres egne barn! er det mulig... Det er da bare til å svare om dere syns det er "smart" eller ikke det hun spør om.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 18. mars 2009 #11 Skrevet 18. mars 2009 Hmm... Sønnen din høres kjempesøt ut :-)) Du anonym som sier at sønnen hennes høres mindre begavet ut, høres jo ikke akkurat ut som et mensamedlem selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå