Gjest Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Zuzuki XL7. Rimelig fornøyd, men bagasjeplassen er litt snau, særlig etter at vi fikk en uplanlagt femtemann. Men bilen er god å kjøre, kommer frem overalt, og setene på bakerste rad er gode å sitte i.
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Wolksvagen caravelle 8 seter, helt super, god plass til barna og bagasje.
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 Idefix : Hvor mange barn har du? Går det an å slå helt ned de bakerste setene? Er det sånn "buss" eller en "vanlig" bil?
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 mitsubishi space wagon, 7 seter.. IKKE kjøp det! knall god bil å kjøre.. men latterlig liten plass!
Sånn kan det gå Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Iveco Daily 17-seters minibuss. Super bil.
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Vi elsker vår VW Caravelle med 8 seter. Har en lang modell og har masse plass til både bagasje og personer! Skal ikke bytte på mange mange år!
lisje marthemora Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 vi har en slik http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=15228666&reference=6/152/286/66_463265689.jpg Det er en volkswagen multivan. 7 seter. Den er lik caravellen utenpå, men er Mye finere inni. bedre comfort. Vi er kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå