I+B Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er i uke 18, og fikk i dag for første gang høre hjertelyden - som var en helt fantastisk opplevelse!! Var en veldig livlig krabat med 150 slag i minuttet, og lurer jo da selvfølgelig på om hjertelyden har noe å si for hvilket kjønn det blir..noen som har noen erfaringer angående dette?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Det sies jo at gutter generelt har lavere puls enn jenter. Min har ca 140 slag i minuttet og er en gutt. Men dette varierer har jeg lest her inne og man kan ikke alltid tippe kjønn ut fra hjertelyd.
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Jeg får gutt og hjertelyden har ligget på mellom 130 og 140 slag.har en gutt og ei jente fra før og med gutten var det likt som nå mens med jenta var alle målinger over 150..
mamma til fire små Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 både elias og emma lå ganske høyt på hjertelyden. gjerne over 150 slag i min. men det sies at gutter ligger generelt lavere enn jenter ja. men stemte ikke i mitt tilfelle.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 18. mars 2009 #5 Skrevet 18. mars 2009 ang hjertelyd og kjønn, så kan ikke den måles før termin nermer seg. står på bim. Under kjerringråd, og bestemmelse av kjønn.
I+B Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2009 Nei, jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet ei stund til! Vi har bestemt oss for å ikke ville vite kjønnet, og det skal nok gå bra, men det blir jo sånn at man går og tenker på det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå